05-26-2025
01:08 AM
- last edited on
05-26-2025
11:26 AM
by
gmelanymelissa
Hoi allemaal!
Ik ben op zoek naar leuke en leerzame manieren om mijn Nest Hub te gebruiken met mijn nichtje van 6 jaar. Ze is helemaal gek op (LOL Surprise kleurplaten) en ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met het weergeven van kleurplaten via de Nest Hub?
Zijn er apps, tips of creatieve manieren om via spraakopdrachten kleurplaten op te vragen of te gebruiken voor kinderen? Alles wat helpt om de Nest Hub kindvriendelijker te maken is welkom!
Ik hoor graag jullie ideeën. Alvast bedankt!
— L
05-26-2025
01:10 AM
- last edited on
05-26-2025
11:26 AM
by
gmelanymelissa
Hoi allemaal,
Kleine vraag uit nieuwsgierigheid: kan je op de Nest Hub kleurplaten laten zien die kinderen kunnen gebruiken? Mijn broertje is een enorme fan van Brawl Stars en zoekt steeds naar om te printen of inkleuren.
We hebben de Nest Hub thuis en ik vroeg me af of je er iets creatiefs mee kunt doen, zoals kleurplaten laten weergeven via stem of apps. Ik ben benieuwd of iemand hier al eens iets soortgelijks geprobeerd heeft?
Tips of suggesties zijn welkom. Geen haast, gewoon benieuwd wat mogelijk is.
05-26-2025
01:12 AM
- last edited on
05-26-2025
11:40 AM
by
gmelanymelissa
Hoi allemaal,
Heeft iemand hier ervaring met het gebruiken van de Nest Hub om kleurplaten te tonen of printen? Mijn broertje zoekt vaak naar een om in te kleuren, en ik vroeg me af of de Nest Hub daar iets mee kan.
Kun je bijvoorbeeld via spraakopdracht een kleurplaat laten verschijnen, of is er een app die dit ondersteunt? We zoeken een leuke manier om de Hub creatief te gebruiken, vooral voor kinderen.
Alle tips zijn welkom. Bedankt alvast!
05-29-2025 06:22 PM
Hello laurencefocke,
Thank you for taking an interest in our community. I understand that you are interested in using the Google Nest Hub for educational purposes. I’m happy to share more information.
Regarding your question, this option is not available; however, that's a good suggestion. We're always looking for ways to improve. Would you be interested in sharing your feedback with us? We'll carefully review requests for potential inclusion in future updates.
Best regards,
Daniel