10-23-2022 04:31 AM
Hallo goedemiddag zit met een probleem als ik de nestapp op telefoon wil laden krijg ik een service melding log ik via internet via google nest .com kom ik wel op de app.
Ik kan dus mijn rookmelders niet controleren want dit gaat alleen via de nestapp.
De online versie geeft aan dat de rookmelders offline zijn.
Heeft hier iemand ervaring of ook problemen mee.
Groet Mark
10-23-2022 04:54 AM
Hoi @Marksmeets
Klinkt alsof de cache van de app niet helemaal goed meer is.
Bij mij werkt het prima en de website laat ook geen storing zien: https://status.nest.com/
Je zou kunnen proberen de Nest app cache te verwijderen op je telefoon. 🙂
10-23-2022 06:10 AM
Heb alles leeggemaakt en Nest thermostaat in fabrieksinstellingen terug gezet, nest app van de telefoon gegooid en opnieuw geïnstalleerd.
Probleem bij het zelfde via app kom ik niet in de nest app maar via internet wel pffff
10-24-2022 12:34 AM
Hoi @Marksmeets
Heb je iets van een VPN draaien op je telefoon?
Mogelijk zie de Nest hierdoor niet. 🙂
10-26-2022 02:41 AM
Gevonden na update telefoon is locatie
In de nest app uitgezet de rest niet alleen bij nest vreemd maar hij doet het weer
11-08-2022 10:42 AM
Hey there,
Thank you so much Marksmeets for the helpful replies.
I wanted to check in with you, and see if you are still having any trouble with the app. Please let me know, as I would be happy to take a closer look, and ensure you are good to go.
Best regards,
Jake
11-11-2022 09:53 AM
Hey there,
I wanted to check in and see if you are still in need of any help. Please let me know, as I would be happy to assist, and answer any questions you may have.
Best regards,
Jake
11-14-2022 10:08 AM
Hey there,
I wanted to check in, and let you know that I will be locking the thread in 24 hours.
Best regards,
Jake