05-12-2023 11:23 PM
Hallo,
Ik gebruik de chromecast al enkele maanden zonder probleem. Ik stream niet naar de tv, maar kijk rechtstreeks vanuit de apps op de tv zelf.
Sinds gisteren werken apps zoals “vtm go” en “vrt” om programma’s te zien niet meer. Er staat dan dat er geen internetverbinding is.
Dit is vreemd, want Netflix en Spotify (die ook wifi gebruiken) werken wel. Eveneens als ik naar de instellingen ga ben ik verbonden.
Op andere apparaten zoals mijn gsm, laptop,… zijn er geen problemen met het internet. Toch hebben we dit probleem plots bij 3 chromecasts.
Ik heb al geprobeerd om de kabel uit te trekken, het WiFi netwerk te vergeten, apparaat resetten & tot de fabrieksinstellingen te zetten. Wat kan ik nog doen?
05-13-2023 02:45 AM
Hoi @Xlinxdv
Dat is vreemd inderdaad. Misschien is er een probleem bekend met de apps zelf?
Heb je al eens gekeken bij de developers van de app of dit probleem daar bekend is. 🙂
05-15-2023 01:13 PM
05-18-2023 01:25 PM
Hi Xlinxdv,
I'm just checking in to make sure that you saw our responses. Please let us know if you still need our help, as we would be happy to answer any questions you may have.
Thanks,
Kimy
05-19-2023 01:28 PM
Hey everyone,
Just one quick final follow up since activity has slowed down. We'll be locking the thread in the next 24 hours, but if you still need help, I would be happy to keep it open. If there's more we can do, just let me know.
Best,
Princess